Üzleti kommunikáció

Üzleti kommunikáció

Hogy növeljük a kommunikációs tudatosságunkat. Mert az eredményes kommunikációhoz nem elegendő az eszközök és technikák ismerete és alkalmazása, ha azt nem az ön-és társismeretbe beágyazottan, a kommunikációs partnerek valós megértésén keresztül szemléljük és alkalmazzuk. Foglalkozunk a kognitív torzítással, a kommunikáció kapcsolati aspektusaival, az információtorzulással, az eltérő személyiségtípusok kommunikációs jellemzőivel, a kommunikációs zavarokkal és feloldási lehetőségeivel, a partnerségen alapuló nyílt és tiszta kommunikációval.

A hatékony kommunikáció alapfeltétele, hogy a kommunikáció tartalmi és kapcsolati szintjét, valamint a verbális és non-verbális csatornákat egyaránt ismerjük és azokat adekvát módon működtessük.

Az eredményes kommunikációhoz nem elegendő az eszközök és technikák ismerete és alkalmazása, azt az ön-és társismeretbe beágyazottan, a kommunikációs partnerek valós megértésén keresztül komplex módon kell szemlélni és alkalmazni.

A tréning e komplex alkalmazásra készít fel: foglalkozunk a kommunikáció kapcsolati aspektusaival, az információtorzulással és kezelési eszközeivel, az eltérő személyiségtípusok kommunikációs jellemzőivel, a kommunikációs zavarokkal és feloldási lehetőségeivel, a partnerségen alapuló nyílt és tiszta kommunikáció eszköztárával.

A tréning hozzájárul a résztvevők kommunikációs tudatosságának növeléséhez.